srijeda, 9. ožujka 2016.

RECENZIJA Avon true color quad

Pozdrav djevojke i dobro došli u novi post.  I ovih dana sam naručivala proizvode iz Avona, te sam odlučila napokon naručiti i neka sjenila. Makar da isprobam i njihove jer sam u nedoumici tj ne mogu se odlučiti što više da uzmem u DM-u koji i nema baš najbolji asortiman paletica, bar kod mene. Također neki od vas su tražili neku recenziju pa sam odlučila za ovo. 

To je  True color quad sjena za oči. Dakle, u toj četvrtastoj kutijici dobijete 4 sjenila,a kutijica izgleda ovako. Naravno, kao što vidite obična je crna i unutra ima ogledalce koje sam nažalost morala prekriti rukom i ispričavam se zbog toga. Dalje, uz nju dobijete i spužvasti aplikator koji ja ne koristim, nego uzmem svoje četkice, ali nekada me znalo prevariti te sam koristila i to što sam dobila. I iz tih nekoliko pokušaja mogu Vam reći da je dosta dobro, te stvarno upija prah sjenila, te i da nemate određenu četkicu možete ovo koristiti.

 

 

 

Ja sam svoj uzela u Emerald Cut-u dakle birala sam ovakve boje, te sam jako zadovoljna.Pigmentacija je dosta dobra,te nisam ni očekivala nešto jaču i bolju nego što je sada. Na ruci trenutačno ne izgleda tako jako, ali na kapku je posve drugačije.

 

 

 Kao što možda vidite, na sjenilima se nalaze brojevi od 1 do 4. A u katalogu imate i slikicu koja vam objašnjava po tim brojevima gdje da nanesete tu boju. Dosta praktično i dobro!

 

  Dalje, dakle prvo sjenilo s brojem 1, je biserno dok su sva druga sjenila mat.  Jako brzo se stapaju s kožom te ja uopće ni ne stavljam bazu, ali Vi možete.  Prosječna cijena im je oko 11km  dakle oko 44 kune i dosta je jeftino s obzirom što sve dobijete. Ova sjenila i bez baze mogu stojati na licu nekih desetak sati, te vam toplo preporučujem ovaj proizvod.!

I da, nemojte zaboraviti komentirati i followati ako želite vidjeti još ovakvih recenzija. 

E-MAIL: fashionlollipopxx@gmail.com

Broj komentara: 5:

  1. Post je odličan!Baš mi se dopadaju senke... :) <3
    Inače,čestitam na 60 čitalaca!

    anjasworld1.blogspot.rs-Novi post kod mene

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobra recenzija. Bas mi se svidja paleta senki. Moja mama ima slicnu, samo mislim da je nijansa drugacija. U svakom slucaju odlican post. :)

    Zapratila sam te pa ako mozes poseti moj blog i uzvrati.;)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. post mi je super..pogledajte moj bloghttp://andellafashion.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. wooow imas dvije palete. stvarno avon ima odlične stvari <3<3<3

    OdgovoriIzbriši
  5. boje su jako dobre i kvalitetne, kao i sama paleta.
    Posjetite moj profil. Uskoro stavljam prvi post

    OdgovoriIzbriši