utorak, 30. kolovoza 2016.

Avon True Color Quad vs. Miss Sporty paleta

 Pozdrav drage moje!

Danas sam za Vas pripremila usporedbu Avon i Miss Sporty palete. Navest ću sve što mi se sviđa i ne sviđa kod njih, te na kraju reći koja mi se više svidjela.
Pa krenimo.


Avon paletu možete naću u katalogu, a cijena joj varira od 8.50KM do 11.50KM i mislim da je prihvatljiva s obzirom da dobijete odličan proizvod. Dolazi u čvrstoj, crnoj plastici sa ogledalcem i aplikatorom uz proizvod što je jako praktično.
Količina koju dobijete je 5 grama, a rok trajanja 2 godine.


Moja paleta je u nijansi Stone Taupes. Jako lijepe sivkasto-smeđe nijanse i mislim da je odlična za neki blaži, svakodnevni makeup look.

Prva nijansa je krem-bijela nijansa sa malo shimmera. Malo više se trusi od ostalih nijansi ali ništa strašno.

Druga nijansa je puna shimmera i zapravo izgleda kao highlighter, stoga ju koristim u unutarnjem kutu oka.

Treća nijansa je sivkasta nijansa, također ima šljokice, ali kad se stavi na kapak izgleda kao da je matt. Malo je slabije pigmentirana, ali ne smeta.

I četvrta nijansa je tamna, sivkasto-smeđa nijansa. Najviše pigmentirana i najmanje se trusi.

Sve nijanse su dosta dugotrajne, odlično se blendaju i super izgledaju na kapku.




Miss Sporty paleticu sam kupila u DM-u za cijenu od oko 4KM. Bila je dosta jeftina tako da sam bila radoznala. Dolazi u ne tako čvrstoj plastici, ali je solidna. Uz nju se također dobije mali aplikator. Paletica je jako mala tako da je praktična ako ju želite nositi sa sobom.


Moja paleta je u nijansi 401 Smoky Blue. Nijanse su malo jače tako da definitivno nisu za svakodnevnu uporabu.

Sve nijanse se jako, jako truse i teške su za korištenje zato što više proizvoda završi na obrazima nego na kapku (ako me razumijete), a ni trajnost joj nije jača strana.

Prve dvije, svijetlo sive nijanse nisu uopće pigmentirane tako da ih nisam pretjerano ni koristila.

Treća nijansa je tamno ljubičasta nijansa. Puna je šljokica i solidno pigmentirana.

I posljednja nijansa je crna. Kao što vidite, također puna šljokica. Najviše pigmentirana i najviše se trusi.



Kao to ste mogli zaključiti, ovdje je definitivno pobijedila Avon paletica koja je odlična i koju svakako preporučujem.
Miss Sporty je solidna paletica koju bih preporučila  početnicima zbog svoje pristupačne cijene.



To bi bilo to od današnjeg posta. Nadam se da Vam se svidio.
Pozdrav!



3 komentara:

  1. Prelepa paletica!Boje su divne!♥:)


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)

    Have a wonderful day!
    xx Veronica
    welcome to Mango Juice

    OdgovoriIzbriši
  3. great post dear! i follow you! :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši