subota, 2. siječnja 2016.

DECEMBER FAVORITES

Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post!!!

Za danas sam odlučila da ću vam pisati favorite prošlog mjeseca, pa krenimo!


1. Avon sprej za tijelo

Prvi sprej je sa mirisom trešnjinog cvijeta, dok je drugi sa mirisom marakuje i božura. Ovim sprejevima sam oduševljena. Savršeno dugo traju na koži i miris je božanstven. U sebi sadrže sitne šljokice, a pakiranje sadrži 100ml.  Cijena u prošlom katalogu, ako se ne varam je bila 3,90 KM što je stvarno jeftiono s obzirom na kvalitetu. Još jedna pozitivna stvar je što se sporo troše.

 

2. Avon Care krema za ruke

Još dvije stvari koje su me oduševile također od Avona i koje svakako svima preporučujem, pogotovo u ovim hladnim danima kad nam je koža ruku izrazito suha. Krema ima laganu teksturu, lako se razmazuje i brzo upija. Miris je savršen, a ruke su meke i njegovane. Definitvo, moji najdraži proizvodi ovoga mjeseca su upravo ove kreme. Cijena je u prošlom katalogu bila 3,50KM iako sam vidjela da su ponekad na akciji i možete ih naručiti i za 3KM.

 

3. Fa šampon za tuširanje

Kod ovog šampona me prvo privukla ova predivna ambalaža. Miris je fantastičan i sigurna sam da ću ga ponovno kupiti. Kremaste je teksture i kožu ostavlja mirisnom i mekom. Sviđa mi se što miris odgovara i za zimske i za ljetne dane.

 

4. Baby lips

Definitivno Baby lips pink punch mi je najdrazi! Za labelo je jako dobro pingmentiran. Lagan je na usnama i ostavlja blagi rozni trag. Lijepo miriše i dugotrajan je. Također pozitivna stvar je što hidrira usne, a to je vrlo važno u ovim hladnim danima. Cijena je negdje oko 4,50KM

 

5. Nivea dezodorans

Za vrlo kratko vrijeme ovaj dezodorans mi je postao jedan od najdražih. Miris je predivan i dugotrajan je. Sve pohvale za njega.

Ovo je bilo sve za danasnji post. Nadam se da ste uzivali. Pozdrav do sljedećeg!!!


E-mail: fashionlollipopxx@gmail.com



Nema komentara:

Objavi komentar